TRÖTT, trött, TrÖtT

Ja, har somnat flera ggr idag efter jobbet, vid köksbordet när Alicia gjorde läxor, några ggr i soffan... Usch vi människor borde verkligen sova mer nu när det är mörkt och kallt.
Men nej vi ska trotsa den mänskliga biologin och släpa oss upp tidigt på morgonen och ut i kylan...

                                             

Nu har Henry blivit kallad till sitt fotbollslag så vi ska testa igen. Det kommer vara inomhusträning varje söndag i Rönninge. Hoppas han kommer tycka det är kul!

Ja, det var väl det. har inget mer att säga, lite tråkigt.

Vill snusa på bebisar, någon som kan komma hit så jag får snusa lite? =)

Ha det gott kära läsare

Kommentarer
Postat av: Madde

Söt fotbollskille. :)

2010-10-26 @ 21:54:16
URL: http://bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: Mamma

Kanske Du skulle lägga Dig lite tidigare på vardagskvällarna!

2010-10-26 @ 22:21:01
Postat av: Ingela

Kommer du ner till jul?

2010-10-27 @ 07:51:44
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ha ha jag tyckte det stod "har somnat flera ggr idag PÅ jobbet. Oh my...

2010-10-27 @ 17:48:50
Postat av: Kerstin

Madde: Tacka =)



Mamma: Ja, mamma det borde jag kanske men brukar sova ca 7 timmar/natt, räcker kanske inte??



Ingela: Jag vill, F vill inte men säger att vi kan åka själva men hur kul är det att fira jul utan F?

Ska försöka övertala honom så vi får se.



Tessan: Haha, nej där har vi inte tid att sova, knappt tid att prata ju, kamma, kamma, kamma

2010-10-27 @ 19:58:07
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0