Fredagkväll, snabbt inlägg

Vi ska titta på film nu, först "Vampyrer suger" och sedan när barnen somnat blir det "The Expendables".

Några j-a ungar sprakade på vår bil när jag höll på att bära ut matkassarna till porten. Jag var så förbannad, svor och skrek åt dem, sade att jag skulle ringa polisen och att de skulle hamna i fängelse. Jag var så arg att jag skakade.
Då pekade de på två små killar i åldern ca 4 år och sade att det var dem. Och så sade de förlåt och bad mig att inte ringa polisen innan de sprang iväg...

Jaja, nu är det helg, sup och svälj =)

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ojojoj, vilka busungar, men förlåt jag skrattade ändå gott för jag kunde se hela situationen framför mig, sorry! Blev det märken? Jag kan se framför mig hur rädda dem blev med dig med nävarna hyttande i luften ;)

2010-09-03 @ 21:46:06
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anna

vilka ungar......hoppas bilen är okej

2010-09-03 @ 21:52:15
Postat av: mamma

Kan Du verkligen bli så arg! Det har jag aldrig sett! Poulsenhumör långt inne?

2010-09-03 @ 23:02:22
Postat av: Tessan

Ja det är så sjukt vad vissa barn gör häromkring. Min kompis såg några ungar som sparkade på en liten igelkott. De brydde sig inte vad hon sa så det slutade med att hon stod kvar tills de ha de gått därifrån.

2010-09-04 @ 10:26:06
Postat av: Kerstin

Ingela: Tror inte det blev några märken. De var rädda hehe



Anna: Bilen är ok men ungar här i Norsborg är skitungar



mamma: Jag blir inte arg ofta men när jag blir det då kokar jag över och säger saker jag kanske inte borde sagt hehe



Tessan: Shit, de är helt sjuka i huvudet, varför blir vissa barn på det viset?!

2010-09-04 @ 18:27:38
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Ingela

Kerstin: Varför vissa barn blir på det viset? För att ingen någonsin har sagt till dem att de inte får! Så enkelt är det, tror jag.

2010-09-05 @ 09:45:59
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Ja, det är kanske så. Låter man sina små barn springa själva ute och göra vad de vill utan någon ser efter dem så händer sådant här...

2010-09-05 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0