Hejhej på er

Här sitter jag och fryser... Kanske inte så smart att ha tre fönster öppna hela dagen?!

Nu försöker vi få upp värmen igen. Idag var det riktigt kallt här, fick ha vantar på morgonen.

Är lite tråkig idag för jag har inget att skriva om.

                                                    

Fick ett tips på en hemsida av min syster Ingela http://www.ingells.blogg.se där man kan söka på hus i hela landet. Så där har jag suttit och tittat och drömt mig bort. Vi kommer att flytta till hus en dag men frågorna är när och vart vi ska bo??!!
Vill spara ihop en rejäl slant innan vi ber om lånelöfte på banken.

Här är hemsidan www.hemnet.se och den rekommenderas för alla som letar bostad!

Ha en trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0