Idag hurrar vi för barnens kusin

Idag fyller barnens kusin Annie 13 år!! Så GRATTIS GRATTIS!

Annars har det varit fullt upp på jobb, är helt slut i kropp och knopp. Orkar knappt sitta här vi datorn så det blir ett litet inlägg idag.

Åh, jag älskar vår tvättmaskin. Alicias vinterjacka var helt nerlerad och det var bara att kasta in den i maskinen och se nu är den ren och fin igen =) Skönt att slippa hålla reda på tiden, springa upp och ner med tung tvätt...

Igår såg jag en film



"Greenberg" med bl.a. Ben Stiller. Han är en av mina favoritskådisar så jag hade höga förväntningar. men nej tråkigare film får man leta efter, riktigt tråkig och filmen hade egentligen ingen poäng i mina ögon...

Får se om jag hinner och orkar se någon film ikväll, har 3 stycken som jag gärna vill titta på =)
Så mycket film, så lite tid, vad gör man?!

Ni får ha en fortsatt trevlig onsdagkväll

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag gillar också Ben Stiller. Hoppas du hinner se dina filmer snart! Bara två dagar kvar så är det helg (då ska jag jobba). :)

2010-09-15 @ 20:58:39
URL: http://bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: Kerstin

Madde: Jo, jag betar av filmerna en efter en =)

2010-09-16 @ 18:33:29
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0