Ja, söndagen fortgår

Vi är hemma sedan ett par timmar och nu tar vi det lugnt, laddar batterierna inför nästa arbetsvecka.

                                            

Har jag sagt att jag älskar vår tvättmaskin! Den är ett av de bästa inköpen. Visst är elräkningen högre men det är så värt det!
Tiden det tar att springa ner i tvättstugan, släpa upp och ner tung tvätt, mycket tvätt på en gång p g a att det är svårt att få tider. Nu slänger vi in en maskin lite då och då, wunderbar!
Jag får väl även säga att jag älskar vår diskmaskin, skönt att slippa diska =)

Ni får ha en fortsatt skön söndag!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilket lyx. Tvättmasikin OCh diskmaskin.

2010-09-26 @ 15:58:20
Postat av: Kerstin

Tessan: Lyxigt värre =)

2010-09-27 @ 17:50:07
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0