Månag, ny vecka på gång


                                                     

Var och mätte blodtryck idag, 135/90. det blir bara högre och högre för varje år som går. Vi har   högt blodtryck i släkten...

Gränsen för högt blodtryck går ju vid 140/90 och då måste man hålla extra koll på det.

Det är säkert jobbet och vardagsstressen som gör att det blir högt, måste slå av på takten och varva ner. Jag kanske åker och kollar mitt blodtryck om ett par månader igen, vil ju gärna ha koll på det.

Håller på att tvätta i tvättstugan, tyvärr är en maskin isönder, typiskt men då får jag väl slänga in lite i vår hemmamaskin =)

Ja, tråkigt måndagsinlägg men det finns inget jag kan säga bläää

ha en skön måndagkväll

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag trodde ni helt hade gett upp tvättstugan nu när ni har egen maskin?

2010-09-07 @ 07:51:59
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Har hört att det är dyrt att tvätta hemma så jag tvättar stora saker i tvättsugan som täcken, påslakan och sådant. Har inte fått första elräkningen ännu sedan vi köpte maskinen...

2010-09-07 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0