Måndagens inlägg

Ja, jag är hemma och vabbar idag som ni kanske förstod. Hela natten har varit turbulent, Henry andas väldigt ansträngt, hela bröstkorgen går upp och ner och det ser jobbigt ut.
Så orolig sömn för oss alla.

Detta är andra dagen han får Mollipect så vi får se hur nästa natt blir, nätterna är värst. Jag är hemma imorgon också så får vi se hur det blir med onsdag.
Alicia lämnade och hämtade vi i skolan, Henry fick följa med så han fick lite frisk luft.

Nu är vi hemma igen, inväntar pappa som slutar 14.30. Kollade på en film idag:



"Creep", en thriller som var ok inte mer. Spännande, läskig men overklig och man fick aldrig veta allt man ville veta typ.

Nu är det dött på filmfronten så jag måste in och kolla i videobutiken vad som kommit in.

Annars så slappar vi vidare

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: paulas

har du sett case 39? väldigt bra film. skräckis/thriller.

2010-09-21 @ 00:05:34
URL: http://bloggagratis.paulasblogg
Postat av: Kerstin

paula: Ja, den har jag sett, bra film!

2010-09-21 @ 10:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0