Onsdag på gång

Och ja, inte händer det mycket här inte.

Fick snusa på en tre veckor gammal gosse idag, det var mysigt. "Kliar det i livmodern" sade en arbetskompis till mig, haha

Idag fick Alicia hem sitt första Jultidnings-försäljningskit. Vilka premier man kan få! Helt sjuka grejer, fyrhjuling, 40 tums tv m.m.

Alicia ska försöka sälja lite, men vet att det är väldigt svårt. Hade varit roligt om hon fick något sålt i alla fall. Det är ju faktiskt väldigt bra tidningar, böcker m.m. för ett helt ok pris.

Gå in och titta på ut budet  www.jultidningsförlaget.com

Om ni ser något intressant som ni vill ha så tveka inte att maila ordern till mig. Ni har ända till 22/11-2010 så det är goda tider ännu.
Det ni beställer får ni strax innan jul och det är då ni betalar också.

Nu ska jag gå in och boka besiktning åt bilen... Vet att den inte kommer gå igenom, frågan är vad de slår ner på och vad det kommer att kosta att fixa felen...
Nästa år, vill jag så gärna köpa en ny(are) bil, hoppas det kommer bli så!

Igårkväll såg jag en komedi



"Death at the funeral" med bl.a. Chris Rock och Martin Lawrence. Den var ok, några roliga scener men inget som jag låg dubbel av skratt för.

ha en fortsatt trevlig onsdag

Kommentarer
Postat av: ANna

har med sett denna film och asrolig var den inte.

Varit slappt idag. Simmat på morgonen 1 timme. AF hämta nummerlapp, hem laga mat sedan till AF igen för inskrivning

2010-09-01 @ 18:34:05
Postat av: Kerstin

Anna: Mycket på gång, det löser sig snart ska du se!

2010-09-02 @ 19:00:03
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0