Onsdag var det här

Ja, tillbaka på jobbet och det var jag verkligen. Ganska mycket post, en sjuk, en på väg att bli sjuk, vikarier som vi skulle ha fick vi inte ha, extradelning, jobbade över 40 minuter = en dag på Citymail.
Vi hade vackert väder i alla fall! =)

Ja, vad ska jag skriva idag då? Känns som inget har hänt, tråkigt.

                                                

Ska berätta vad Henry sade häromdagen när jag kom hem från jobbet. Jag sade hej fler ggr för han svarade inte mig, då säger han "jag tycker om dig mamma, men jag orkar inte säga hej hela tiden"
Haha, nej att säga hej till sin mamma är så jobbigt.

Har börjat fundera på om och när vi ska boka resa ner till Skåne till julen. Vi kommer isåfall bara stanna i typ 3 dagar för vi jobbar i mellandagarna. (vi var lediga förra året) Ev kommer vi den 23:e på kvällen pch åker hem den 27:e. Ska höra med F först bara.
Vill ju ha billiga biljetter och då bör vi boka denna vecka typ.
Vi är lediga 3 veckor i januari men ev. kortar vi ner det till 2 veckor. Så sparar vi en vecka till nästa sommar. Hmm mycket att tänka på.

Nu ska jag strax slänga mig i soffan och vila, är TRÖTT

Kommentarer
Postat av: Madde

Det var bra sagt av Henry. :)

2010-09-22 @ 21:41:06
URL: http://bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: Ingela

Åh, sån stilig liten man! =)och så roligt sagt, hahahaa!



Varför ska ni vara lediga i januari om ni inte ska resa? Varför inte spara semesterdagarna?

2010-09-23 @ 08:42:20
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

ring mig jag kan jobba!!!

har sökt till innerstan och södra. södra gick vidare till en annan :)

2010-09-23 @ 16:24:52
Postat av: Anonym

:(

2010-09-23 @ 16:25:24
Postat av: Kerstin

Madde: =)



Ingela: Jag var bara ledig 3 veckor i sommar, jag behöver lite ledighet! Dessutom att vara ledig mitt i vintern kan vara riktigt skönt för oss brevbärare =)

Ev. ska F till England och fixa sitt pass då också.

Jag ska spara en vecka till nästa sommar, vi får bara spara 5 dagar per år. På f´s jobb får man inte spara alls =(

En eller 2 veckor kommer vi vara lediga i januari.



Anna: Tråkigt att jobbet gick till någon annan!

Vi kan inte bara kalla in dig sådär, du måste först ha 2 veckors upplärning och just nu har vi på Norsborg 5 vikarier tillgängliga så på vårt kontor kommer du inte hamna i alla fall.

Vi hade bara otur igår med att vi inte fick använda de vikarier som fanns för att det var kaos på ett annat kontor...

2010-09-23 @ 17:44:11
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0