Torsdag var det här

Hoppas ni alla mår bra!

Jag mår jättebra, det är ju fredag imorgon =)

Är väldigt trött, tittade på film igår igen, och det blev lite sent,,,

Kollade på :



Cop Out, med bl.a. Bruce Willis. Det är en komedi om två poliser och jag skrattade högt flera ggr, helt klart sevärd och ganska rolig. Men som sagt min humor är inte som andras, jag tycker den var rolig i alla fall.

Fick besiktningstid 18/11-2010, ganska snålt med tider på just den Bilprovningen vi åker till, vill åka en lördag och då var detta den närmsta tiden. Så vi får gå och våndas i över två månader hehehe och hoppas att bilen inte faller ihop typ. nej, så farligt är det inte men men,

Gjorde ett nytt recept idag, Baconinlindade kycklingfiléer och det smakade bra. Kändes som en helgmiddag/bjudmiddag och inte någon vardagsmat. Såsen som jag gjorde till var inte så god. Då gör jag hellre en pulversås. Imorgon ska jag testa ännu ett recept, trött på gamla vanliga maten.

Ikväll vet jag inte om jag orkar se film, får se vad klockan blir. Håller i alla fall på att fixa Vampyrer suger och Expendables, verkar bra.

ha en skön fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0