Torsdagsinlägg

Jag vet att jag borde sova nu men ville slänga in ett inlägg åt er bara, snällt va?



Är så trött, jag lägger mig för sent varje kväll bara för det där Idol programmet... Nu kommer det bara vara på fredagar så nu kan jag börja lägga mig i tid med start från nästa vecka =)

Har precis tävlat om en mobiltelefon och lite annat smått och gott. Hoppas jag vinner någon av alla tävlingar som jag för nuvarande är med i. Men men folk är riktigt bra på att motivera m.m. Jag tycker ändå mina motiveringar är bra så kanske har jag tur?!

Imorgon är det fredag, shit vad veckorna springer förbi, är det såhär livet kommer flyga fram? Finns det ingen pausknapp? Jag blir lite rädd faktiskt, försöker njuta varje dag men dagarna springer ändå fram.

Hmm nog med svammel, ha en riktigt god fredag!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, visst är det hemskt att dagarna som går är livet. Vill inte längta till helgen/semestern alltid utan en dag i taget, men det är klart att man njuter av att få sova längre på helgen och känslan av att vara ledig. Vissa dagar är ju bättre än andra men de andra tradiga är en mycket större del av livet så vi måste lära oss att trivas i vardagen. Vilket inte alltid är så lätt!



Hoppas du vinner något! En gång vann jag 10 000 kr på Hydro så jag hade fri bensin hur länge som helst. Men det är det enda jag vunnit men det var en bra vinst!!! Ibland tycker jag att motiveringen som vinner är mycket sämre än min men men vad vet lilla jag om sånt?

2010-10-01 @ 08:14:18
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas du vinner någon tävling. :)

2010-10-01 @ 09:48:52
URL: http://bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: Mamma

Jag håller tummarna för att du skall vinna. Jag skickar in 2 tävlingar varje vecka i ditt och Henrys namn. Någon gång skall väl det lyckas!

2010-10-01 @ 17:37:44
Postat av: Kerstin

Ingela: 10000 kr på Hydro är ju skitbra vinst =)

Försöker också njuta varje dag men tyvärr är vi ju på jobbet större delen av livet...



Madde: tackar =)



Mamma: Vad snällt av dig =)

Kommer du ihåg att Alicia vann en biobiljett när vi var hos dig i somras? Vi ska nog använda den nästa helg.

2010-10-02 @ 16:40:00
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0