Vidare

Så efter att ha dansat och sjungit med i Kalle Baahs sånger så började det ösa ner...

Men vi var tvungna att stanna kvar för att invänta nästa artist, mest för Alicias skull.



Amy Diamond och hon var duktig och häll igång publiken mycket bra


Men sedan blev vi för kalla och blöta så vi drog hemåt. Eller F och Henry lämnade oss i SKHLM och sedan drog de hem.

Jag och Alicia skulle leta jacka och termobyxor. Hittade ett par på Lindex, för 349kr, använde min rabattkupong. Sedan drog vi till KappAhl och H&M i hopp om att hitta en bra jacka. Tyvärr hade de inget bra, vi gick tillbaka till Lindex och hittade såklart en bra jacka där... Men den betalade jag då fullt pris på, för dumma jag hade ju redan använt kupongen... 399kr kostade jackan.


Jackan.
Termobyxorna är sådana svarta klassiska, med hängslen. Jag tycker Lindex har bäst termobyxor, skyddar bra mot snön och är varma. Jag rekommenderar märket Fix från Lindex när det gäller termobyxor. H&M har de sämsta tycker jag, tunna och Alicia blev blöt igenom dem.

Så en unge klar, nästa helg köper vi åt Henry. Jag vet ungefär vad han ska ha.

Klockan var efter 18.oo när vi väl kom hem. Trötta och kalla, nu ska jag strax slänga mig i soffan och kolla på film.

Ha det gott. Glöm inte att rösta imorgon, dags att byta regering innan vi själva blir sjuka eller arbetslösa, eller någon vi känner blir det


Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

Ha en fin kväll

kram

2010-09-18 @ 20:15:28
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Har knappt haft tid att sitta vid datorn, igår var det både kalas och kräftskiva och idag jobbar jag som valförrättare och imorgon-tisdag är jag i Umeå. puh, därför hinner jag inte med att kommentera. Men jag läser allt! KRAM

2010-09-19 @ 11:56:44
Postat av: Kerstin



Yasmine: Tackar



Ingela: Vad kul att du i alla fall hinner läsa min blogg =) Kram

2010-09-19 @ 19:12:20
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0