Tisdagkväll

Och det känns som fredag i kroppen i alla fall. Är så sliten, tungt på jobb och sedan efter jobbet så har jag städat. F och barnen är ju hemma hela veckan och det syns i lägenheten.

                                                    

Utvecklingssamtal för Henry igår och det gick bra. Fröken kände att Henry börjar bli för stor för förskolan och att han är redo för skolan. Han kan alla bokstäver och siffror, kan skriva och läsa lite och räkna lite. Kul att han är så duktig för sin ålder!

Ja, här händer det inte så värst mycket. Två dagar till sedan har jag påskledigt i fyra dagar, skönt!

Vi får inget besök i Påsk, annars brukar någon från Skåne komma upp. Vi ska heller inte åka bort inte ens en kryssning för pappa F kan ju inte gå ordentligt. Så vi ska vara hemma och mysa, äta god mat och mycket godis.
Jag önskar att vi kunde åka ner till mor och hälsa på men bilen är ju opålitlig, F´s ben är i gips och tåg/flygbiljetter är det försent för...

Vad har ni för planer i Påsk?

Nu ska jag surfa vidare innan jag somnar...

Ha en fortsatt härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: mamma

Roligt att Henry är så duktig, men han har ju goda gener. Hade jag inte haft djuren hade jag kommit upp och hälsat på, men Zorro känner sig inte hemma någon annanstans och Sköldan skall helst komma upp varje dag. De har väl blivit lite bortskämda. Hoppas någon snart reser upp till Er, för jag har ju påskägg till barnen.

2011-04-19 @ 22:34:55
Postat av: paula

henry verkar ju jätteduktig.

2011-04-19 @ 23:08:22
Postat av: Ingela

Så skönt med ledighet! Själv är vi rätt bokade: Kevin kommer i eftermiddag och sover över till fredag. Kl 15 på fredag ska vi vara i Vellinge och fira Js mamma som fyllt år, på lördag ska vi till Näsströms för att fira påsk med påskhare, äggpickning och allt vad det innebär. På söndag ska vi träffa Bardskär. På måndag bara vara HEMMA! =)

2011-04-21 @ 08:40:30
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: lovisa

Godmorgon:D

2011-04-21 @ 08:49:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Kerstin

mamma: Ja, jobbigt att ha djur ju. Påskäggen lär bli gamla innan barnen får dem ju =)



Paula: Klart han är =)



Ingela: Visst är det! =)

Fullt upp ska ni ha men det är ju bara roliga saker så njut av allt det roliga. Kram



2011-04-21 @ 21:08:25
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0