Lördagkväll

Jag försöker lägga in bilder från kryssningen men lyckas inte alls. De är komprimerade i Zip och jag vet inte hur jag ska få in de i bloggen.

Får höra med F senare så får han hjälpa mig.

                                                

Idag så var jag och barnen i stan en sväng och hämtade min vinst från "Barn i stan". 4 biobiljetter till Bilar 2, en fin bok om Bilar 2 och annan fakta och ett stort solskydd som jag inte riktigt vet hur man ska fästa det. Det verkar som det ska sitta på bakrutan, skumt.
Problemet är att jag inte vet vilket biograf biljetterna gäller till för det står bara en konstig signatur. Jag ska maila och fråga och antagligen går vi på bio imorgon då.

Igår skulle vi så äntligen se Harry Potter, sista filmen. Men vad tror ni händer?? Jo, jag somnar typ direkt och sover mig igenom hela filmen. Irriterande och detta var en film jag verkligen ville se!

Får se om jag gör ett nytt försök ikväll men troligen somnar jag ikväll igen...

Ni får ha en fortsatt härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kan det vara ett sånt där solskydd som man lägger på insidan av framrutan i bilen för att det inte ska bli så himla varmt i bilen??

2011-08-15 @ 09:35:47
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

INgela: Jo, det kan det vara. =)

2011-08-15 @ 19:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0