Mår inte så bra tyvärr :(

Låg i sängen hela dagen igår. Hade så ont bak i ryggen, under revbenen på båda sidor. Mådde allmänt kasst.
Idag fortsatte det ryggonda men jag har även sedan några dagar tillbaka kännt av en urinvägsinfektion som strax ska bryta ut så jag har ätit citron och druckit mycket vatten.

Gick till jobbet men kände mig risig, varm i kroppen, urinvägsinfektion som spökade och ont i ryggen. Så jag ringde till VC och fick komma och lämna prov. Det var inga bakterier i urinen men lite väl mycket röda och vita ..... Vet inte vad haha kan väl inte vara blodplättar eller?

Jag fick pencillin i alla fall för hon sade att jag hade symptomen och troligen så kommer infektionen bryta ut inom någon dag.

                                                     

Jag jobbar ju såklart ändå trots att jag känner mig halvdöd.

När jag hämtade barnen så började Henry bråka om att gå hem till en kompis fastän jag sade nej. Jag var helsvettig när vi väl kom hem efter att ha jagat honom, varit arg och släpat honom hela vägen hem *puh*

Jag lyckades se Harry Potter sista filmen i söndags men jag somnade nog några ggr ändå haha.




Mycket bra film, från början till slut. Harry Potter lär bli saknad! Gulligt slut tyckte jag :)

Ha en fortsatt bra arbetsvecka gott folk

Kommentarer
Postat av: Ingela

Krya på dig!! =)

2011-08-16 @ 09:11:11
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: mamma

Det var tråkigt att Du blivit sjuk. Värken i ryggen hör nog ihop med urinvägsinfektionen - njurarna- men släpper säkert efter antibiotikakur.

2011-08-16 @ 17:39:31
Postat av: Kerstin

INgela: Tackar! =)



mamma: Jo, nu har det släppt i ryggen och jag mår mycket bättre

2011-08-17 @ 19:39:44
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0