Fredag-lördag

Igår storhandlade jag i över två timmar och blev några tusen fattigare...

Det var till kalaset, lite klappar, inför Lucia m.m. Så jag missade Idol
finalen men såg i alla fall att Amanda F vann. Det känns rätt!

9 dagar kvar på jobbet innan semestern men jag undrar om jag verkligen
kommer orka... Igår och torsdag var så fruktansvärt jobbiga. Jag känner 
att jag tar ut mig totalt. Vill bara lägga mig ner och gråta i princip...
Jag vill inte bli sjukskriven men just nu känner jag bara att jag inte orkar
mer =(

Vad ska jag göra? Känner mig liksom misslyckad, som ett nederlag att
erkänna att jag inte orkar mer. För mig som aldrig ger upp, kämpar på
in i det sista vill inte bara ge upp men det kanske jag måste lära mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0