Sista inlägget år 2011

Sorry för usel uppdatering senaste veckan men så är det när jag varken har Iphone, Ipad och allt vad det heter =)

I korta drag har vår senaste vecka sett ut såhär.



Lillejulafton hade jag tagit semester men det mesta av dagen gick åt till att ställa iordning den nyrenoverade lägenheten och det tog tid...

Julafton fortsatte vi att ställa iordning och jag hoppade in i duschen 15.00, samtidigt som första gärsterna kom. Maten gjorde vi tillsammans och vi bjöd på kött, kyckling och de vanliga julrätterna. Det var mumsigt!

Som gäster hade vi och R och hennes son J, A, N och deras barn och en kompis till dem. Vi hade mycket trevligt tycker jag. Barnen fick äntligen öppna sina klappar och de verkade nöjda. Som Henry brukar säga "man kan inte få allt man önskat sig"
T o m min kära make hade köpt något åt mig, det är inte många ggr jag fått julklapp så jag måste ha varit extrasnäll i år =) Jag fick 1000kr i presentkort på Nacka Forum, ett centrum häruppe. Så till sommaren när jag gått ner alla babykilo plus lite till så ska det bli lite shopping.

Vi somnade tidigt då vi alla var så trötta *snark*

På juldagen packade vi mest till vår Skånresa. På eftermiddagen åkte vi med SJ ner och vet ni vad, tåget var 10 minuter tidigare än tidtabell när vi steg av i Malmö.

Min bror E hämtade oss med bil och körde oss hem till mamma/mormor. Väl där fick vi ett sent julbord med en massa gottigheter. Min bror E med familj var där och min syster P med familj var där. Och det var där och då vi fick reda på att min bror E´s sambo väntar barn i augusti och att min syster P väntar barn i juli. Superkul med tre nya bebisar nästa år. Poulsenklanen växer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0