Tisdag in tha house

Och renoveringen är i full gång, fyra rum är klara och två rum kvar. Det luktar starkt överallt men det ska väl inte vara någon fara för bebisen, eller?

Det är jobbigt att flytta saker fram och tillbaka, hit och dit. Men det är skönt att få det gjort, var så trött på de gamla fula tapeterna och skämdes när folk kom hit...


                                           

Magen i vecka 26 (idag)


Idag har barnen haft skolavslutning men vi var inte med. Tycker inte den är lika viktig som skolavslutningen för läsåret eller första dagen i skolan. Barnen gav ett té som luktade väldigt gott till sina fröknar. Jag brukar alltid köpa något till julen och sommaren som tack för att de tar så väl hand om våra barn =)

Idag har jag haft en vän från jobbet på lite besök i renoveringsröran. Vi julfikade och bytte klappar.

                        

Jag fick en gullig prydnadssten med ordet KRAM på och en julstrumpa med tre olika slags läppsyler ned coca cola smak och doft.
Barnen fick två hus av kartong fyllda av choklad, mumsigt.

Nu har jag två arbetsdagar kvar innan min 10 dagars julledighet, åh vad det ska bli skönt att slippa dela post dessa dagar! Just nu har vi det kallt, snö och en hel del is som gör att det är svårt att cykla och gå. Bläää

Imorgon ska vi ha julfrukost på jobbet och så ska vi byta julklappar. Ska bli kul! =)

Ni får ha en fortsatt härlig arbetvecka och tänk att om tre dagar är det Julafton!!!
Jag har typ två paket kvar men de köper jag på fredag

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ska bli kul och öppna paket på jobbet. Man undrar ju vem man får ifrån? :)

2011-12-20 @ 22:25:04
Postat av: Anna U

vad roligt att ni med ska ha julklappsutdelning, vi hade detta i måndags med mycket gott och många paket. Vi var 20 st. ick englaskula som man hänger i fönstret



kram ses imorgon

2011-12-21 @ 10:28:45
Postat av: Kerstin

Tessan: Det var kul med julklapparna =)



Anna U: Ja, lite kul på jobbet måste man ju ha. Tack för ikväll =)

Kram

2011-12-22 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0