Jag är orolig

Jag brukar inte vara orolig när barnen är sjuka men Henry är nu inne på sin femte dag och han är aldrig sjuk så länge.
Han är jättehängig, sitter inte upp utan ligger, vilar, sover hela dagen. Äter/dricker knappt något. Han orkar inte ens spela Xbox.
Jag är orolig och ledsen. Vad ska vi göra?

Ska vi åka till närakuten så att de får kolla upp honom?!

Min lille gubbe, vill bara att han ska bli piggare, höra honom bråka och skrika lite =(

                                                       

Kommentarer
Postat av: josefine

Hejsan du :)

Skulle du vilja tjäna pengar på din blogg eller på allt du gör på internet? :) Bli då medlem här http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233

Du tjänar pengar genom varvningar och klick! Jag har redan tjänat 2000 kr på bara några dagar, så det är inte alls så svårt :)

Lycka till! :)

2011-02-11 @ 22:41:32
URL: http://www.nattstad.se/jussie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0