Lördagkväll

F har fått datum för sin fotoperation. 31/3 ska den ske och han är ju lycklig såklart.

                                        

Men nu vet vi inte hur det blir med Nigeria =( för vi vet inte hur länge han måste ha gips eller hur länge rehabiliteringen tar...

Jag är såklart ledsen över detta men glad för hans skull. Men vi kör på med planerna om pass m.m. så får vi se om vi reser i juni annars får vi väl flytta fram det ytterliggare till hösten troligen.
Det tråkiga är då att barnen måste ta ledigt från skolan och vad händer med vår sommarsemester som vi sökt. Kan man liksom ångra sina beviljade semesterveckor?!

Allting känns uppgivet och ledsamt, mår inte bra när alla planer går om intet, när det inte går som jag tänkt =(

Jaja vi får se vad som händer...


                                                  

Idag stack jag och Alicia iväg på en shoppingtur i SKHLM centrum. Vi köpte ett par pösiga ljusa jeans och en tuff t-shirt på Lindex. Jag fick 130 kr rabatt på jeansen och 30 kr i rabatt på t-shirten, me like =) Jag tittar aldrig på t-shirtarna på tjejsidan då de är små och tighta...
Samma t-shirt storlek på killarnas sida är typ dubbelt så stora. Så sjukt att det ska vara en sådan skillnad på pojk och flick tröjor/byxor. De säger att det är mode att det ska vara tight men varför inte ha alternativ?!

Sedan hittade vi ett par snygga leggings med skinndetaljer och en tuff keps på H&M där jag hade en bonuscheck på 50kr.

Sedan blev det en tur på Myrorna också där vi hittade två tröjor, en för 20kr och en för 45kr.

Alicia är så nöjd så =)

                                              

Alltså Henry har börjat hosta jättemycket och har fått sin ansträngda andning som han brukar få. Det bådar inte gott och lutar mot att vår natt blir jobbig och att han troligen blir sjuk...

Jag måste vara på jobb på måndag så jag har redan förvarnat F. Jag ska på coachträff och vill jättegärna gå.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul med klädfynd! Fs operation - begär mer fakta kring hur rehabiliteringen ska gå till. Berätta om era planer om resan - är bara gipset av så kan han ju åka, även om han kanske har lite ont och lite svårare att gå?

2011-02-28 @ 07:50:26
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Ja, det är så kul att shoppa speciellt nu när Alicia börjar bli äldre och intresserad.

Han ska ju på läkarbesök den 15/3 för att ta tester m.m. och då ska han fråga mer om gipset och rehabiliteringen m.m.

2011-02-28 @ 21:13:47
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0