Onsdag

Vabbar ju även idag men nu är Henry mycket bättre och vi har bestämt att han ska få gå på förskolan imorgon igen.

Så efter en veckas vabbande så ska jag ut i kylan, halkan och upp tidigt på morgonen... Men det känns ändå ok men det verkar som vårt lilla utdelningskontor drabbats av sjukdomar, alla är typ dåliga.
Jag bara väntar på att även jag ska bli sjuk, jag vågar ju knappt bli sjuk för att jag är hemma så mycket med barnen.

Igår såg jag en film som var något utöver det vanliga



"Troll jägaren" är en norsk film som baseras på verkliga händelser, eller vad tror ni själva?
Den är dokumentärinspelad (tänk Blair witch) och var riktigt intressant och man sitter på helspänn hela filmen.

Nu har jag precis gjort köttfärslimpa för första gången, hoppas det smakar bra. F gillar ju inte köttfärs tyvärr men han få väl smaka lite i alla fall.

Ni får ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Gillar inte köttfärs? Hur är det möjligt? Mums mums!



Är filmen en vuxen-skräckfilm eller något barnen kan se?

2011-02-10 @ 08:52:04
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Haha F gillar varken köttfärs eller kycklingfiléer, jobbigt va? =)



Barnen kan absolut se den och de kommer tycka den är cool!

2011-02-10 @ 18:58:24
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0