Söndagkväll

Besöket hos läkaren gick bra och det var en bra läkare. Hon kände och klämde på mage, hjärta, lungor m.m. Testet var negativt så inga bakterier.
Det är en vanlig virusinfektion som ska gå över med vila.

Jag fick sjukintyg för Alicia t o m onsdag men hoppas kunna jobba redan på tisdag. Jag är rätt less på att gå hemma nu, gått hemma sedan i torsdags ju...

Hon har ingen feber men klagar på halsont. Hon har ingen aptit och detta känner vi inte alls igen. Hoppas att det vänder tills imorgon men imorgon är vi alltså hemma. Men Henry huliganen Johnson tänker jag lämna på dagis!

Just det med tanke på Melodifestivalen, hur snygg är inte Marie Serneholt?! Hon är så vacker, som en barbiedocka med så är hon tillsammans med barbien Ken också =) (Måns Zelmerlöw)

Börjar känna något litet i halsen jag med, hoppas det drar förbi utan större problem...

Hoppas ni gillade mina nostalgiklipp från www.youtube.se 

Ha en skön vecka gott folk 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0