Dag 15 – Mina drömmar

Åh, mina drömmar.

Jag drömmer om att resa till många olika länder. Jag drömmer om att åka till Nigeria med hela familjen.

Jag drömmer om en stor och fin bil som aldrig behöver repareras.

Jag drömmer om att flytta till ett/en nyrenoverad radhus/hus/lägenhet i ett bra område i Stockholm/en stad i Skåne.

Jag drömmer om att bygga hus/köpa hus i Nigeria så jag och F kan bo där när vi är pensionärer-

Jag drömmer om framtiden, drömmer om framtiden med Felix, att bli mormor/farmor, att få barnbarn.

Jag drömmer om att bli ekonomiskt obunden, aldrig behöva bry sig om priset på saker och ting.

På nätterna drömmer jag nästan aldrig förutom när jag var gravid. Då var jag en seriemördare som mördade med kniv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0