Dag 17 – Mitt favoritminne

Oj, att välja ett minne är ju jättesvårt.

Mina bästa minnen från barndomen är ifrån vår gamla sommarstuga. Det var så mysigt att bo där på somrarna, jag hade så många kompisar där som jag var med varje dag. Livet kändes roligt och enkelt.

Jag har även jättefina minnen från min barndomsbästis Cissis sommarstuga. Jag åkte dit varje sommar i en dryg vecka och vi hade så otroligt roligt. Livet var lätt och roligt!

Minnen av att vara gravid, minnena från Nigeria, minnen av att föda och ha en nyfödd bebis, minnen från vårt bröllop, minnen av vänner som jag förlorat p g a olika skäl.

Det är roligt att sitta och drömma sig bort och gå igenom alla bilder i sitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0