Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Det var när jag fyllde 20 år. Jag hade träffat världens bästa man, jag hade precis flyttat till Stockholm och jag var lyckligare än nånsin.

Jag hade festen i Malmö, på stranden. Vi grillade och drack öl. Hela familjen och närmaste vännerna var där. Efteråt drog vi hem till min tomma lägenhet och fortsatte festa, alltså vi unga haha.
Jag hade verkligen jättekul hela dagen och natten lång!

Minns ni andra festen? Annars har jag en videofilm som jag kan visa för att friska upp minnet från det ljuva 90-talet =)

Kommentarer
Postat av: paula

jag kommer ihåg den!! :-) när vi var och hälsa på i stockholm visade du den för oss. kevin var också med.

2011-01-19 @ 23:17:58
Postat av: Kerstin

paula: Just det ja =)

2011-01-21 @ 20:02:52
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: annazeta

snälla lägg upp filmen plis plis plis

2011-01-21 @ 22:18:58
Postat av: Kerstin

annazeta: Tyvärr är den på VHS... Ska försöka omvandla den den till DVD

2011-01-23 @ 16:39:26
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0