Fredagen, hemresa, nyår

Min klocka ringde 05.25 igårmorse *döda mig snälla* och barnen väcktes också innan 06.00. Vår buss ner till centralen gick 06.25 och tåget gick 07.17 och det gick i tid *halleluja*

Men under resans gång så blev det förseningar, de fick göra två extrastopp i Katrineholm och i Flen för att folk skulle hinna med sina byten m.m. Så tåget var ca 40 minuter sent när vi väl var framme i Södertälje. Där en glad pappa F stod och väntade på oss =)

Väl hemma, så sprang jag ner till centrum och handlade nyårsdricka hehe och nyårsmat.

Vi gjorde nötrulle i ugn med potatisgratäng, grönsaker m.m. Vi drack vin, öl och skumpa. Riina och Justice kom över och firade med oss. Vi åt, tittade på roliga youtubeklipp hahahaha och åt en massa gott.



Jag med min goda öl och i mina nya glasögon. Jag kan se igen, mina nya glasögon är så fina och sköna.



Henry och Justice spelade Xbox



Riina var på G



Felix var också på G   =)

Vi hade riktigt trevligt! Mysigt och lugnt. Vid 00.00 var vi ute och gick runt, drack champagne och tittade på fyrverkerierna. Men Pappa F och Alicia stannade hemma.

Vid 01.00 gick vi och lade oss *snark*


GOTT NYTT ÅR MINA KÄRA LÄSARE!! HOPPAS 2011 BLIR ETT FANTASTISKT ÅR MED SKOJIGA HÄNDELSER OCH ROLIGA ÄVENTYR!!


Kommentarer
Postat av: anna u

Trevligt trevligt trodde ni inte pallade med besök...själv kunde man ej dricka..work work. God fortsättning kompis

2011-01-01 @ 18:26:03
Postat av: Ingela

Mysigt ni haft! Orkar inte skriva kommentarer till alla inlägg, hahaha, men önskar ett riktigt fantastiskt år till er! <3

2011-01-02 @ 00:27:56
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

anna u: God fortsättning!

Besök orkar vi oftast med =)



Ingela: Nej, det blev en hel del inlägg igår haha

Önskar er detsamma!

2011-01-02 @ 14:37:44
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0