Lördag-söndag

Som ni har förstått så har helgen gått i filmen tecken.

                                               

Men igårkväll överraskade jag F med att lämna bort barnen till R medan han var på fotbollsträning. När han kom hem undrade han varför jag var så uppklädd och vart barnen var haha

En glad överraskning lite ensamtid med mig och god (men dyr) kinamatsbuffé. Sedan åkte vi och hämtade barnen och vi alla somnade tidigt framför tv:n.

                                         

Idag har vi inte gjort något i princip, Alicia har haft kompisar över både igår och idag. Så skönt att bara slappa och inte ha några direkt måsten förutom att tvätta (älskar vår tvättmaskin) och äta. Har inte tränat idag, orkar inte.
Vill vara duktig med maten och träningen men orkar inte. Jag är så mycket gladare och trevligare när jag har mitt socker i mig än när jag kontrollerar allt jag äter. Samtidigt vill jag inte väga vad jag väger, vill väga flera kilo mindre bläää

Nu är helgen snart över och tillbaka till slitigt jobb, tidiga morgnar, kyla och halkiga cykelbanor...

Ni får ha en skön vecka allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken härlig överraskning för F!

2011-01-24 @ 09:20:38
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Eller hur? Vill också bli överraskad någon dag

2011-01-25 @ 19:23:54
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0