onsdag-torsdag

Igår fyllde min bror Erik 34 år så hipp hipp hurra ropar vi i efterskott.


                                               

På jobbet har vi det tungt, mycket post och sena dagar = övertid = pengar

Jag tror att jag började träna för hårt för nu märker jag smärtor i en magmuskel och i ryggen. Tränade idag igen och nu känns det lite bättre. Jag är ju en sådan person som kör 100% när jag tränar, inget mesande haha

4 dagar in på nyttigare liv och det känns bra men jag är hungrig då ovh då under dagen. Är ju van vid att småäta hela dagarna... Men sockersuget är enormt, springer förbi kakburkarna i affären.
En dag i taget.

Idag är det ju "Knut kör julen ut" men han körde inte ut julen hos oss. För vi orkade helt enkelt inte, det får bli till helgen att vi plockar ner alla julsaker.

Ja, annars händer det väl inte så mycket här, vardagen är tillbaka.

Jag såg en film igår



"Winter´s bone" är en film som fått mycket god kritik. Men den är inte bra enligt mig. Den handlar om en 17-årig tjej som får ta hand om sina småsyskon för mamman är sjuk och pappan narkoman. Flmen handlar om att hon letar efter sin pappa hos sina släktingar i byn. Alla är släkt med alla, riktiga rednecks hela bunten. Se den själv och se vad ni tycker.

Imorgon är det fredag, nice! Ni får ha en trevlig fredagkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0