Onsdagen lunkar på

Vi skulle egentligen till ett inomhusland idag men barnen ville hellre vara hemma och spela sina nya spel. Inga problem för oss haha

Så idag fortsatte jag med barnens rum, det tog nästan 2 timmar innan allt var på sin plats och iordning. Så totalt nästan 6 timmar tog det att ordna barnens rum. Nu är det rent och fint, hoppas det varar nu. Vi får göra vårt bästa för att det ska förbli ordning!

                                

Nu är det min datortid och ska lägga in lite inlägg för er att läsa =)

Vi vet inte om vi gör något idag, antagligen inte.

Vikten har jag inte kommit igång med riktigt ännu p g a mycket godsaker i huset, ledighet samt en kraftig förkylning. Men ska försöka träna imorgon och äta upp allt onyttigt så jag slipper ha det i tankarna...

ha en fortsatt skön onsdag och torsdag =) De flesta är ju lediga imorgon så det är ju skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0