Söndag

Usch vad jag är förkyld. Det var längesedan jag var sjuk men nu är jag ordentligt omtöcknad och kraftigt förkyld. *snörvel*

                                             

Så idag vilar vi mest för ikväll så ska vi åka på en 22 timmars nöjeskryssning med www.vikingline.se och jag vill ju med.

Nu har vi kollat lite på datum och kollat lite på biljetter för vår Nigeriaresa. Det lutar mot att vi är borta 15/6-8/7, åker med www.turkishairlines.se och vi hittade biljetter för drygt 30000kr. 
Åh, jag längtar efter värmen och över att träffa den andra delen av tjocka släkten.

Nu ska det packas här hemma och så ska vi väl fixa någon mat också. En vecka kvar på ledigheten, tiden går för fort bläää

ha en skön söndag! 

Kommentarer
Postat av: Tessan

God fortsättning! 2011 kommer bli ett spännande händelsefyllt år. För min del är det husbygge och lite resor som står på schemat :). Och ni kommer äntligen iväg till Nigeria :) :)



Ha en fortsatt trevlig semester trots förskylning.



Kram

2011-01-02 @ 14:15:33
Postat av: Kerstin

God fortsättning vännen!!



Kram

2011-01-02 @ 14:32:12
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0