Back in Norsborg

Tjaba hallå!

Sorry för dålig bloggning men jag har helt enkelt inte velat sitta vid datorn under min vecka i Skåneland.

Vi har träffat släkt, bodde hos mamma och i två omgångar bodde vi hos min syster Ingela med familj i Skurup. http://ingells.blogg.se
Barnen grät när vi lämnade min syster i fredags så vi bestämde oss för att åka dit och spendera söndagkväll-resan hem imorse hos dem.

Vi har hunnit med ett 20-årskalas då min systerson Edvin fyllde år. Vi har grillat tre ggr, badat i pool, hoppat studsmatta, ätit en massa god mat, druckit goda groggar, varit på kakbuffé.

Efter nästan två veckors resande är det nu skönt att vara hemma. Att detta är sista semesterveckan innan återgång till jobbet ska vi inte tänka på =)

Här kommer lite bilder



Joel, Max´ son



Alicia badar i pool hos Engbloms



Henry hoppar studsmatta hos Engbloms



Henry badar i pool hos morbror Max



Kusin Kalle



Kusin Simon



Vattenkrig pågår

Kommentarer
Postat av: Ingela

Alltid lika härligt att ha er här! Kram

2011-07-06 @ 11:40:26
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0