Fredagkväll, underbara sommarkväll

Fredagen är äntligen här och det tackar jag för!

Första veckan på jobb har varit så jobbig med svårhanterad post, sjukdomar, övertid så det känns verkligen inte som förr. Då var det skönt att jobba somrar med lite post och korta dagar.

                                                  

Nu är det i alla fall helg och då ska det vilas. F åker till Göteborg på söndag med sitt fotbollslag, de ska vara med i Gothia Cup. Så jag blir gräsänka en vecka för han kommer inte tillbaka förrän på lördag.

Så då ska jag både lämna och hämta barnen. Det har jag inte gjort sedan 31/3 så det är väl på tiden. Det som är bra att de ska lämnas på samma ställe, precis nedanför där vi bor, skönt!

Ni får alla ha en underbar fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas du får en härlig lugn och vilsam helg! Tråkigt att vara gräsänkling men det är du van vid under dina Skåneresor ju. KRAM

2011-07-16 @ 22:28:03
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingela: Jo, det har varit lugnt, nästan för lugnt =)

KRAM

2011-07-17 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0