Torsdagkväll

Och dagarna går långsamt förbi.

Om två dagar kommer pappa F hem, jippie.

På jobbet har det lugnat ner sig rejält och idag slutade vi t o m tidigare än schemat vilket vi så förtjänar efter de tunga dagarna vi haft. Det kommer troligen vara riktigt lugnt resten av juli och det är skönt!

Efter jobbet har barnen lekt med kompisar ute, hemma hos dem eller hemma hos oss. Det är alltid någon kompis här hos oss. Problemet är när de ska gå/Henry ska hem då börjar gråtandet och bråkandet. Jag tycker att det ska avbrytas 19.00 så att de kan vara i säng vid 20.00 men det tycker inte unge herr Henry. "Jag ska bara klara bossen, klara denna banan, vara ute en liten stund till-jag lovar"

Imorgon är det fredag och en tidig arbetsdag för mig. Efter jobb ska vi handla och sådär och senare på kvällen kommer A och barnen över. Så får vi ha fredagsmys ihop =)

Min födelsedag på lördag och det känns väl sådär... Vill inte bli äldre ju bläää. F kommer hem efter 23.00 så det blir inget direkt firande. Jag tänkte spendera min födelsedag med att storstäda lägenheten. Jag skäms hur smutsigt här är, har inte städat sedan mitten av juni typ för vi har helt enkelt haft roligare saker för oss och så har vi varit lata, hey det är sommar!
Men på lördag då ska det röjas!

Vi får väl gå ut och fira mig lite på söndag. Och nästa helg ska jag och min vän R troligen ha lite grillfest för att fira oss båda. R fyller år imorgon.

Har sett två filmer



"Arthur" är en komedi. Men jag tyckte inte den var direkt rolig. Den handlar om en rik snubbe med dålig relation till sin mamma. Hon vill att han ska gifta sig för att fortsätta vara rik. Han är en bortskämd vuxen som uppträder som ett barn. Se den och avgör själv



"Animal kingdom" A high quality powerful psychological crime drama set in the Melbourne underworld. Ett kriminaldrama som berör och upprör.

Ikväll är det en filmfri kväll för jag pallar helt enkelt inte kolla.

Ha en härlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0