Två dagar utan pappa F

Och det känns ensamt. Om fyra dagar kommer han hem igen =)

Barnen går det bra med och de trivs på dagis/fritids och leker mycket med kompisar.

På jobbet är det fortfarande kämpigt, jobbade över en timme igår men lyckades nästan sluta i tid idag men det var med andan i halsen... Nu hoppas jag på att de omtalade sommarvolymerna snart kommer så vi kan gå hem i tid eller t o m sluta tidigare.

Jag har hunnit med några filmer



"Thats what I am" är en film som utspelar sig på 60-talet i USA. Den handlar om mobbning, vänskap och det tuffa ungdomslivet. Den var bra!




Elle S Appelait Sarah eller Saras nyckel som översättningen betyder är en fransk gripande film som utspelar sig i nutid men som ger ständiga återblickar till andra världskrigets Paris och en liten flicka. Den är bra men hemsk. Dessa filmer berör och får en att inse hur ond människan kan vara.

Nu ska jag surfa vidare, barnen ska läggas och sedan tittar jag på film?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0