Föräldraledig, måndag

Igår var vi på barnkalas hos Benjamin som fyllde 11 år. Det var kul och så träffade jag på en gammal arbetskompis med familj som tydligen också kände dem, kul!

Idag, måndag så är Alicia i skolan. De ska ha klassfest.

                                                  

Henry är ju hemma men ska gå på sin dagisavslutning mellan 13-14. Jag hade köpt doftljus åt hans fröknar som vi dekorerat men imorse när Henry blev arg så damp de ner i golvet så ena gick isönder. Jag är väldigt besviken och vet inte hur vi ska göra nu. Vi ska förbi en affär nu och se om vi kan hitta något att ersätta det med, tråkigt...

Efter firandet så ska vi på lite mer firande. Vi ska träffa Anna och barnen och ge lite presenter. =)

Jag har planerat in något roligt varje dag denna veckan. Vi får se hur mycket F orkar hänga med på. han får ont i foten av att gå mycket. Han blir troligen sjukskriven längre för han kan inte jobba när foten är såhär.

ha en skön vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0