Lediga dagar väntar oss

Ja, idag är ju första lediga dagen för oss. Det var skönt men underligt att gå ifrån jobb igår. Det känns lite obegripligt att inte behöva jobba på drygt fyra veckor =)

                                          

Jag är ju föräldaledig idag t o m onsdag för att dryga ut ledigheten. Tyvärr har jag bara lägsta garantidagar kvar = 60 kr innan skatt wihoo.  Jag sparar två veckors semester till hösten då vi förhoppningsvis reser till Nigeria.

Snart ska vi gå hem till min (arbets)kompis Tessan på grillning och annat =) Jag tar med barnen också.

Idag har vi gått ut och handlat lite leksaker till 50% av priset. De säljer ut allt i vår lokala leksaksaffär.

                                               

Imorgon ska vi hem till F´s kompis och fira en kille som fyller 11 år och sedan ev. hem till A och barnen och fira dem. Vi får se hur det blir?!

Måste planera några roliga saker som vi ska göra nu på semestern. Tanken är att vecka 1 ska vara lugn och fin, stranden och sådant. Andra veckan blir det Tyskland. Tredje veckan blir det Skåne (?) och fjärde veckan blir det till att ta det väldigt lugnt =)

Ni får ha en fortsatt trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0