Semester

Ja, nu är min semester igång på riktigt. Nu har jag varit ledig i en vecka, hur kan det gå så snabbt??

                                       

Igår stack vi till Ikea och shoppade lite. Nytt skriv/datorbord till lilla rummet, en byrå åt Henry och så blev det lite nya kuddar och lakan. Vi har nu gjort irodning lilla sovrummet och det är så mycket rymligare nu. Det andra sovrummet försökte vi också göra mer rymligt men det är svårt med tanke på att barnen har tusentals leksaker och grejer.
På kvällen gick vi över till en kompis och hälsade på.

Idag har jag bara varit och handlat, pantade flaskor för 114kr, 5 veckors ranson hehe
Nu ska vi strax över till en kompis och grilla och sådär. 

                                          

I helgen ska vi till Gröna Lund igen och det ser barnen framemot. Imorgon måste vi väl också göra något, eller? Måste man ha någon aktivitet varje dag? Eller kan man bara slappa hemma?
Ev. går vi bara på bio eller något.

ha en skön fredagkväll och en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag blev så arg när jag tittade på Vanishing on 7th street. Den var jättebra fram tills de kom till kyrkan, vilket va i slutet. Filmen blev kass pga det som hände inne därinne!

2011-06-17 @ 16:37:52
Postat av: mamma

Det är verkligen hålligång på Er! Man kan visst ha en dag då och då och bara ta det lugnt även om man har semester. Barnen vill väl också leka med sina kamrater. Ha en trevlig helg! Det skall bli roligt med kalas i Skurup på söndag.

2011-06-17 @ 22:39:43
Postat av: Kerstin

Tessan: Ja, filmen var lite sådär, slutet var skumt



mamma: Puh, jag vet. Har vi verkligen semester??

Hoppas kalaset var roligt idag!

2011-06-19 @ 18:20:42
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0