Vårkonsert

Ikväll var det dags för Borgskolans vårkonsert, 28:e året i rad. Där alla pengar som samlas ihop går till ett barnhem i Kenya som ger barnen utbildning m.m.



Det var många som dansade, sjöng och spelade instrument. Alicia syns här med övriga 1:or. de sjöng en sång och det var så vackert =)

Det är ibland härligt att gå på en sådan mångfaldsskola. Vi fick se indisk dans och flickorna hade så fina kläder, smycken och smink. Hur alla dessa barn kommer överens och umgås trots att de pratar olika språk, har olika religion och kulur. Underbart att se!
Hurra för mångfald!

Igårkväll när jag skulle lägga mig så var jag så snurrig. Så fort jag blundade så snurrade allt runt runt och när jag öppnade ögonen så sköljde ett enormt illamående över mig. Det var så jobbigt och jag kräktes flera ggr. Det kan jämföras med när man är rejält full och har varit ute på disko och väl hemma försöker somna.
Idag har jag mått bra och har jobbat och sådär men just nu känner jag hur yrseln smyger sig på.

Kan det bero på värmen? kan det beropå vätskebrist? Eller vad kan det vara?



Tre arbetsdagar kvar och sedan ledig, wihooo

Ha det gött allihopa


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror att Dina besvär orsakas av stress och förvärras av värme och vätskebrist Det har ju också varit oroligt med alla papper och planering med Tysklandsresa och det är också lite jobbigt med gäster hur mycket man än tycker om dem. Du får ta det lugnt! Det är ju snart semester!

2011-06-07 @ 22:43:07
Postat av: paula

blodtrycket. jag har det själv. fast jag kräker inte bara mår illa.

2011-06-07 @ 23:04:50
Postat av: Kerstin

Mamma: Jag får ta det lugnt på semestern. det beror troligen på en mängd olika faktorer däribland för lite sömn, vätskebrist, värmen, stress m.m.



Paula: Men jag har helt normalt blodtryck numera. Jag testade mig igår och allt var bra.

2011-06-09 @ 22:28:58
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: paula

jamen du kan få blodtrycksfall som man inte kan mäta.

2011-06-09 @ 23:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0