Känner mig som en loser

Ja, mitt sunda leverne går åt skogen för tilfället och jag är så besviken på mig själv. Jag vill ha en personlig tränare, en som pushar mig och hjälper mig i min kamp. Jilian Michaels hade ju varit toppen men tyvärr går det ju inte...
Undrar vad det skulle kosta att ha en PT? Det är kanske värt att kolla upp.

Mitt sockerberoende håller mig om vrångstrupen för tilfället. Jag köper och äter saker jag inte borde, det går per automatik. Det är som om jag inte kan kontrollera det. Kroppen bestämmer och inte hjärnan när det kommer till detta sockerberoende.
Jag hatar det!

Vad ska jag göra? Vad kan jag göra?

Jag tränar inte heller. Halva dagen klarar jag fint när det kommer till maten men det är när jag väl kommer hem som begäret tar över.

Jag vet att jag ältar och tjatar men detta är min blogg och jag måste få skriva av mig mina känslor och tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0