Måndag-tisdag

Våren har kommit till Norsborg!! Idag hade vi över 10 grader varmt och det var en härlig solig vårdag.

Läste i en tidning att vi svenskar älskar att prata väder. Att 5% av alla blogginlägg handlar om vädret. Vi pratar om vädret mer än folk i andra länder.
Och att vi förväntar oss vår i början av mars, sommar i maj med 30 grader fram till september. Och så blir vi besvikna när det inte blir så =)

Jag har inte sett på film senaste dagarna utan på tv, hör och häpna. Bläddrat runt på olika kanaler, har svårt att kolla på ett program.

Funderar på att åka kryssning till Påsken men frågan är om F är kapabel till att följa med?! Tråkigt att åka själv med barnen, kanske att vi åker med någon kompis.

Imorgon fyller min äldsta syster 50 år! Helt otroligt känns det som. Snart dags för henne att bli mormor/farmor kanske haha

Nu är jag tom på ord.

Ha en fortsatt härlig vårvecka

Kommentarer
Postat av: mamma

Nej hon får inte bli mormor ännu! Då blir ju jag gammelmormor

2011-03-22 @ 22:28:00
Postat av: Ingela

Men det är väl trevligt, mamma! =)



Annars om ni vill, så kan vi ju åka kryssning tillsammans när vi kommer upp! =D



2011-03-23 @ 08:45:55
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

mamma: det är väl mysigt =)



Ingela: det är klart att vi ska göra det!!

2011-03-24 @ 20:02:37
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0