Måndagkväll

Ja och vad gjorde vi igår då?


Vi åkte ju och shoppade lite åt F som aldrig får något nytt. Han fick ny skor, shorts och mjuksbyxor =) Själv spanade jag in skorna men hittade inga sneakers som passade mig.


Dock såg jag snygga adidasskor åt Henry för endast 200kr! Så det blir väl en runda dit snart igen.


PÅ kvällen kollade vi på det nya programmet Fenomen med Uri Geller och jag blev lite besviken faktiskt. Någon som kollade på det? Vad tyckte ni?
Jag har lite ångest för på lördag så sägs kabelnätet upp hos vår hyrevärd så då kommer vi inte ha tv3, kanal 5 m.m. Vi har ju beställt parabol men vi har inte fått hem den än...
Tur att jag mest kolla på film då.


Jag såg en film i lördagskväll


"The 33 of San Jose" en chilensk film om gruvarbetarna som satt i 69 dagar 700 meter under marken. Den var helt ok, jag gillar verklighetsbaserade filmer.


Ja, jag ska väl kolla in lite bloggar nu, se vad folk gjort i helgen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0