Ett blogginlägg till får det bli

Jag kan resa till Tyskland med mitt pass, en kostnad mindre =)

Imorgon ska jag skicka iväg polisrapporten till vår auktoriserade översättare som tar 350kr för jobbet.
Får se om F kan ta sina två passfoton imorgon också. Och så får vi skriva a selfwritten application för passet också. F är en sådan person som gärna väntar till sista sekund, tycker att vi har lång tid kvar m.m. Medan jag är en planerare som gärna vill ha saker gjorde långt innan. Kanske därför vi kompletterar varandra bra?



Usch min hals är fortfarande dålig men jag mår bra i övrigt. Men halsen är rosslig. Ska bli skönt att sova ut två dagar nu. Jag är ju uppe alldeles för sent om vardagarna så det blir oftast bara ca 6 timmars sömn/natt.

Jag måste bara berömma min man lite. Han är ju tränare sedan november 2010 för Stuvsta IF och han gör ett riktigt bra jobb. Alla berömmer honom, både laget och andra tränarna och de vinner typ alla matcher de spelar. De spelar 1-2 matcher per vecka.
Det tråkiga är att F är borta typ 4 kvällar i veckan. Men detta är något han brinner för och så får han sin tränarutbildning samtidigt. Tanken är ju att han ska träna bättre och bättre lag och kanske ev. kunna leva på att vara tränare någongång i framtiden. Kanske en dröm som blir verklighet?

Hmm i helgen ska jag vila! Hämta barnens pass. Kolla om mina linser kommit, de jag har i ögonen nu är snart två månader gamla så jag har använt glasögon hela veckan typ.
Boka flyg och hotell till Tysklandsresan.

Idag har jag kört på stort chips, jordnötsringar och ostbollar. Har sagt att vi får äta sådant en gång/månad. Men jag har ätit choklad typ varje dag och är snart tillbaka i träsket igen... =(

Ni får ha en riktigt härlig fredagkväll och lördag!!!


Kommentarer
Postat av: paula

ja jag tycker felix ska fullfölja sin dröm.

2011-05-28 @ 14:55:40
Postat av: Kerstin

paula: Ja, det ska han! =)

2011-05-29 @ 22:28:26
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0