Helgen är redan över, söndagkväll

Varför känner jag mig aldrig helt utvilad efter helgen?

Kan det bero på att jag tvättar, springer efter barnen, går upp och ner till gården hela tiden och ut och in från balkongen för att hålla reda på barnen. Det går liksom inte att slappna av helt och hållet förräns de sover om kvällen.

I helgen har det blivit lite film



"En ganske snill mann" är en norsk film, ett drama. Det handlar om en man, Stellan Skarsgård, som släpps ut ur fängelset efter att ha suttit inne i 12 år för mord. Nu ska han försöka leva ett normalt liv och bli vän med sin son m.m. Den var ganska underhållande, jag gillade den på något sätt.



"The chaperone" är ett amerikanskt drama som påminner mycketom föregående film. Men den är lite mer komisk. Även den handlar om en fd. fängelsekund som ska återuppta ett normalt liv. Den var ok men inte så mycket mer.



"New kids turbo" är en holländsk film som är helt galen. Det är en komedi och jag tyckte den var rolig men den är inte för barn. Där är svordomar i varenda mening och en massa snusk och grejer. Grejen är hur de ser ut, vad de gör och allt som är så roligt. Se trailern för att avgöra om det är en film för er haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0