Helgen

I helgen har vi som sagt tittat på film, barnen har varit ute och lekt i princip hela helgen, vi har shoppat skor och planerat lite inför passet (vilka dokument som behövs, vad som ska göras innan resan m.m.)

                                     

Jag är trött på min vikt, det står mig upp i halsen och jag trivs inte alls i mina kläder. Jävla degmage som förstör det hela...

Så imorgon ska familjen starta sitt nyttiga liv. Igen... och vi hoppas att denna gång kunna leva mer normalt. För som sagt är det allt eller inget som gäller men jag vill få en jämn nivå. Får se om vi lyckas.

Min storebror Erik har ju gått ner 30 kg sedan i januari, på egen hand dessutom, fantastiskt! Så nu ska kilona av, jag börjar med 5kg och målet är att de ska vara bort till första helgen i juni då min syster Ingela med familj ska komma upp. Sedan återstår ca 3-4 kg innan jag är nöjd.

Hur går det för er som krigar med kilona? Är det någon som hänger med på minus 5kg till första helgen i juni??!!

Ha en skön arbetsvecka nu!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, jag hänger på! =) kämpa kämpa!!!

2011-05-04 @ 22:23:23
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Kul då får vi kämpa tillsammans!!

2011-05-05 @ 22:11:12
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0