Morsdag

Ingen sade något imorse, trots att jag påminde igår. Inget firande alls, inte ens en enda teckning =(

Jag har typ suttit vid datorn hela dagen och kollat på resan, flygbolag, hotell m.m.

Sedan kollade vi på film. Vi har inte ens ätit en ordentlig middag...

                                         

Denna vecka som kommer måste F ta två passfoton, åka till nigerianska ambassaden i STHLM och fixa "a letter of introduction" och kolla upp vem som ska vara hans guarantor. Sedan ska allt vara fixat *puh*
F tycker jag tjatar och pratar om detta alldeles för mycket men vem ska jag annars prata om det med, det är ju vi som ska fixa allt innan resan. Män...

Detta kommer bli så mycket dyrare än vad vi trodde men men en dag då är han svensk medborgare och slipper all denna besvär. Vi får fylla tillbaka på sparkontot så gott det går.

                                              

Imorgon, måndag ska Alicia till Huddinge sjukhus för att kolla synen och se om hon skelar eller behöver glasögon. Pappa F ska följa med henne så jag slipper ta ledigt.

På onsdag (troligen) så kommer Engbloms, min storasyster och stannar över långhelgen. Jag jobbar endast tre dagar denna vecka, har tagit ledigt på fredag, supernice!
På lördagen åker vi kryssning =)

Ni får ha en jättehärlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fin bild på dig!



2011-05-31 @ 15:50:57
Postat av: Madde

Håller med Tessan. Snygg tjej på bilden! :) Skönt att ni börjar se en ände på "fixa pass-grejen". Njut av långhelgen och kryssningen!

2011-05-31 @ 17:51:24
Postat av: Kerstin

Tessan: Tack =)



Madde: Tackar haha

Jag ska njuta, kram

2011-05-31 @ 22:08:40
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0