Söndagen

Idag fyller barnens kusin Albin 9 år så ett stort GRATTIS till dig!!


Jag jobbade extra idag, bara fyra timmar men det är ju helt ok betalt. Nu när F är sjukskriven så behöver vi ju lite extra inkomst. Nu är det bara en vecka till gipset åker av och nu kan han ta sig fram utan kryckor och endast genom att gå på gipset så det är lovande eller?


Imorgon ska jag ju vägas men jag har på känn att jag inte gått ner något eller isåfall bara ett fåtal hg. Jag åt godis både fredag och lördag, glass och några bullar...


Nu har vi inget i huset och det känns gött. Så nästa vecka kör jag hårt, inget fuskande och så tänkte jag försöka träna någon dag. Som sagt vad vågen visar är inte det viktigaste utan att jag bryter med dåliga vanor, småätandet och allt onödigt skit jag brukar trycka i mig.


En lärdom jag har från denna vecka är att inte köpa lördagsgodiset redan på fredagen utan det får vi köpa på lördagen så att jag inte äter på fredagen.


Nu ska jag kolla bloggar! Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det tycker jag är en bra regel att inte köpa godiset redan på fredagen för du vet att du inte kan låta bli det då.

2011-05-20 @ 10:42:52
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Det funkade bra för vi köpte lördagsgodiset idag =)

2011-05-21 @ 16:29:18
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0