Trött och sliten

Ja, det är bara tisdag men jag känner mig så sliten i kroppen. Jag har lite ont i halsen och öm i muskler och rygg. Känns som jag börjar bli sjuk... Hoppas det drar över för jag jatar att vara sjuk!

Igår när jag kom hem så var här så fint och städat. F hade städat upp och dammsugit och sådär. Skönt med en hemmaman ibland =)

Nu har vi ansökt och betalt online för ansökan om F´s pass. Nu ska han bara ringa och boka datum och det blir troligen någongång mellan 20/6-23/6 vi kommer vara i Tyskland. Sedan ska alla dokument fixas, kopieras, passet betalas m.m. Det kommer vara så otroligt skönt när denna pärs är över! Nästa moment men det blir inte förrän nästa år blir till att söka svenskt medborgarskap för F. Han har ändå bott här i 18 år så det är väl dags =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0