Vad mina barn sagt

för roliga saker senaste dagarna.

* Jag sade till henry att han är så duktig på att bygga fantasirika och detalrika modeller av Lego. Och så frågade jag honom vad han tänker när han bygger?

Då svarade han: "Jag tänker inte, jag bara bög"

Som jag skrattade, det lät så himla roligt! Det är inte så lätt med hur man ska böja verben haha

                         



* Vi gick förbi en kyrka och då sade Henry där är bara döda där. Då sade jag nej dit går man på gudstjänst. Och då sade Henry: "Då får jag gå dit för jag är godkänd" Han trodde jag sade godkänd haha


                                 

Nu när vi börjat vårt nyttiga liv för tredje gången i år så har Alicia ritat en bild med ett choklad och gjort streck över vilket betyder att det är förbjudet för oss att äta choklad. Den är så fin så den sitter på kylskåpet nu så med hjälp av den ska jag klara att motstå sötsuget.

Ha det brau


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hahaha, verkligen roliga och finurliga kommentarer! Och vi har fått besked om att vi får biljetter till Talang-finalen sent omsider och efter många påminnelser men de har inte dykt upp i brevlådan än, sån än ropar jag inte hej... Hej! ;)

2011-05-04 @ 22:16:32
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Vi hoppas verkligen att ni kommer!! =)

2011-05-05 @ 22:09:46
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Madde

Barn kan verkligen ha roliga kommentarer. Ha en skön helg! :)

2011-05-06 @ 18:58:03
Postat av: Kerstin

Madde: Visst kan de och då måste man skriva upp dem så att man inte glömmer =)

2011-05-08 @ 11:12:22
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0