Helt slut i kropp och knopp

                                                     


Igår och idag var det sååå jobbigt på jobbet. Mängder av post hade vi och sena dagar. Stress och stå upp i x antal timmar känns svårt. Speciellt nu när man är gravid. Imorgon blir det också tufft.
Jag tror bebben har det bra inne i magen i alla fall för nu de senaste dagarna har han rört sig mer och mer och sparkar ganska frekvent morgon och kväll =)

2,5 månad kvar att jobba för mig. Hoppas bara jag blir beviljad graviditetspenning. Vet inte hur länge jag orkar dela post bara, ska försöka köra året ut som vanligt men får se hur jag gör i januari. Ev. dela mindre områden eller vara inne? Snö, kyla och risk för att halka är väl inte det bästa när man är i 7:e månaden...

                                                    

Två dagar till helgen i alla fall och den är efterlängtad mer än vanligt denna gång. Inga direkta planer denna helg och det känns skönt! Bara slappa och barnen får leka med kompisar. Fredag är det dock dans och på söndagen är det fotboll. Men Henry säger att han inte vill spela längre... Nu vill han spela ishockey men det är för dyrt tycker jag med utrustning och allt.

På fredag är det jag som står för fikan på jobbet och jag får väl baka trots att jag egentligen inte pallar. Men det känns så tråkigt med köbekagor. Ska göra några enklare kakor som inte tar för lång tid.

Ni får ha en fortsatt härlig vecka!!

Kommentarer
Postat av: anna u

se min blogg recept tipps

2011-11-16 @ 20:27:20
Postat av: Ingela

Håller med - köpekagor är för tradigt! Men hinner och orkar man inte finns det ju några goda =)

2011-11-17 @ 13:10:13
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

anna u: Jag kom inte in i din blogg sist men ska kolla idag. Jag gjorde chokladmuffins och cornflakeskakor till fikat och det blev lyckat =)



Ingela: Jo det finns många köbekagor som är goda men det blev hembakat

2011-11-18 @ 20:16:36
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0