Intagit sängen

och här stannar jag hela helgen (typ)
Fy fan vad skönt att det är fredag. Ni fattar inte hur sjukt jobbig denna veckan varit... Fysiskt och stressigt. Hur bra detta nu är för bebben i magen vet jag inte =/
Jag vet ju att fysiskt arbete inte ska vara någon fara men stress är ju inte bra och tunga lyft. Och jag har lyft tungt många ggr denna vecka. Jag känner dock lillen varje dag, flera ggr/dag så lever gör ha ju =)

Sedan så jobbade jag ju med samma sak både med Alicia och Henry i magen. Jag får ju inte ont i magen eller så i alla fall men kroppen är helt slut.

Så denna helgen blir det slappande hemma. Måste dock handla, tvätta och sådant men inte mer än så.

Ni får alla ha en härlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0